söndag 13 september 2009

Grejar!!!

I stort sett hela helgen har vi grejat och städat och möblerat om lite här hemma.
Tvättstugan och verkstan har varit i en ända röra, men nu äntligen har vi tagit tag i det.
synd att inte kameran har varit framme så ni kunde få se före och efter bilder.
vill så gärna ha en riktig fin tvättstuga med bänkskiva och klinkers golv, förvarings skåp och hyllor.
men det ska nog kunna ordnas.
Dennis har röjt hela verkstan förut kunde man knappt gå där inne, nu ser man vart grejerna finns jätte fint blev det.
I lördags var Alwin med farmor o farfar och kollad på helikoptrar o flygplan mm i Linköping det tyckte han var jätte spännande.
Då passade jag och dennis på att gå på Ikea, Ikanohuset och käkade thai... mumms.
Idag söndag har Dennis gjort klart kryssen till altan blev super bra, jag har röjt här inne städat och möblerat om lite, blev faktiskt bra.
Jag har nämligen kikat in lite inrednings sidor på nätet och fått en lite kick att börja inreda hehe.
Så nu ska det målas lite möbler, vill att allt ska vara vitt, och så vill jag ju så klart ha massa nya inrednings saker.
Fyller ju år i morgon så jag får väl önska mig det då :D
en fin grön rya matta står högst på listan just nu, men den får jag väl köpa själv HA HA

Inga kommentarer: