måndag 21 september 2009

??


Dennis jobbar för fullt i går när jag var i stan, då fick han för sig att börja riva en väg på övervåningen, då dök denna fina dörr upp bakom allt.
Nu är den fina kistan färdig målad och klar för att få en fin plats i huset, hoppas den passar in någonstans. Alwins fönster har kommit på plats oxå efter 1års tid. Innan har han haft en skiva för fönstret men nu blev det så fint.
Det ena projektet hinner inte avslutas förrens det ska börjas på något nytt.







DET KÄNNS TUNGT I SJÄLEN!!!
Nu har det hänt i gen jag blir så himla ledsen!!!
min kära lilla katt Alice blev på körd här i början av sommaren hon var en så otroligt go och mysig katt. Jag hittade henne på en annons på blocket och åkte flera mil för att hämta henne, hon var så liten och rund som en boll täckt av sitt mjuka långa hår.
När vi flyttade hit trivdes hon som fisken i vattnet och gillade värkligen att va ute hon tog långa promenade från huset. Men en dag var det slut hon kom inte tillbaka till oss.
dom jävla lastbilarna kör ju så otroligt snabbt här utanför fastän det bara är 50.
Idag när jag traskade hem från babysången ser jag två små flickor stånde på andra sidan gatan något ligger på marken, min tanke for dirket på att det var en av våra andra katter som låg där.
och så var det vår kära katt tigra,du finns inte häller hos oss längre
det känns så otroligt tungt och jag tänker på er, ni finns mitt hjärta
vila i frid

ni har betytt otroligt mycket
alice 090622
tigra 090921


1 kommentar:

LindaH sa...

Nämen fy va hemskt !
Tycker allvarligt att ni ska ringa till vägverket och be dom sätta upp vägbulor !!!