lördag 6 februari 2010

Idag fick det bli en mys och slappar dag, vi låg kvar en stund och myste i sängen innan vi gick upp och åt frukost. Sen blev det en massa bus med Julia som går mer och mer nu, hon är ju så otroligt söt när hon stapplar fram på sina små ben, efteråt somnade både jag och Julia.När vi vaknade drog vi in till Motala, jag tog mig en skön avslappning i solariet det var verkligen uppskattat man känner sig både fräschare och en aning piggare. Sedan tog vi svängen förbi McDonalds och jag var bara tvungen att kika in i godis lagret som ligger bredvid, så man har lite gott att snaska på när Melodifestivalen börjar i kväll.
Ha en trevlig kväll allesammans

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kulig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_09.html

..med chans att vinna presentkort från en finfin inredningsbutik! =)