lördag 30 januari 2010

bulle i ungnen :)

Idag har jag bakat bullar, dom Dennis bakade för några dagar sen blev snabbt uppätna. Så i dag passade jag på att baka nya medans Julia sov en stund.
Sen är det ju hemligheten som jag inte avslöjat ännu, men tänkte att jag skulle göra det nu.
Jag har en lite bulle som gräddas i min mage. Det kom som en stor överaskning för oss båda, då det inte alls var planerat. Det tog lite tid att smälta det. Våra lilla höna var ju bara 9månader! Det kändes lite väl tätt. Men efter som vi ändå hade pratat om att vi ville ha ett till barn, så var det självklart välkommet. Med blandade känslor om hur det ska gå, så återstår det ju bara att vänta och se. I Måndags var vi och gjorde ultraljud för att dom skulle kunna utföra ett Nupp-test. Fick oxå reda på vilken vecka jag är i då jag inte alls mins när jag hade min sista mens. Nu så ska det här kommas ett litet syskon i slutet på sommaren vilket vi ser i fram i mot.

3 kommentarer:

anna sa...

ja visste de ;)
grattis i massor....roligt för er ;)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu ikv dratt i gång en ny kulig en:

http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_31.html

..med chans att vinna presentkort från en finfin bok & leksaksbutik =)

Elin Alenteg sa...

STORT GRATTIS!!!
Lycka till med allt!
Kram Elin