onsdag 10 februari 2010

Blandat

snöö i massor och inte vill det sluta, jag längtar något otroligt till våren. Jag vill kunna va ute och leka med barnen, nu känns det som man är fången i sitt egna hem. Jag drar mig verkligen för att va ute, man kan ju inte göra något och sen är det kalt och jätte trist. Urs för vintern.
Julia har i alla fall börjat gå och det gör en på glatt humör, det började i förra veckan att hon tog några steg och efter det har det bara rullat på. Nu kan hon ta hur många steg som helst.
Här hemma har Dennis tagit tag i lite renoveringen, toan ska bli lite större, och en dörr ska upp till trappan ner till källaren. Sen ska det läggas golv i hallen och det ska målas, och väggarna ska målas om. När det är klart kan vi börja inreda. Julia Behöver snart sitt egna rum, så det ska göras i ordning oxå, just nu har vi det som tv.rum. Tvrummet ska flyttas upp så det kommer ta lite tid eftersom vi har rivit det mesta på övervåningen så där finns det mycket att göra. Nu har jag bokat mig en bussresa till Ullared i mars för att handla lite vår och sommar kläder till barnen, den ser ja fram i mot . Nu ska det bli lite mellis här ... ha det bra alla i tråkiga vintervädret

1 kommentar:

anna sa...

se om vi ses på bussen ;) janne lovade att ja fick åka efter mycket om och men. han kände inte för o ta inskolningen men va han tvungen så fick han väll de. men han är inte de minsta sugen på´t. mamma/mormor kanske skull ta den. så ja hoppas de finns platser kvar när hon bestämmt sig.