måndag 24 januari 2011

Gud vad jag längtar till våren nu!! Jag sitter och funderar på när det skulle passa att ha dop för lille William, och ett vår dop vore väl toppen. Nu i början av året är det så många som fyller år. Då vill man passa in så det inte krockar med någons födelsedag. Kusin Thilde har inte häller döpt sig ännu och ja vet inte häller om hon ska göra det!?. Men om hon ska göra det skulle vi ju kunna ha ett dubbeldop. Ett kusindop hihi. Ja vi får väl se, ja måste hitta ett bra datum iallafall.

3 kommentarer:

Emma Roodla - Foto sa...

tack så mkt, va kul att du är med :D!

Emma Roodla _ Foto sa...

Vinnaren i porträtt tävlingen är dragen. Tyvärr blev det inte du, MEN om du vill ha fina bilder på dig så har jag just nu ett otroligt erbjudande för enpersonsfotningar. (kommer bara ha detta ett tag) Intresserad? Mejla mig om mer info och o du är intresserad - babiidarling@hotmail.com

(gäller dock inte barn eller vid köp av till någon annan)

Hoppas du får en härlig helg :)!!

Fia sa...

Hej!
Jag tror att koden även ska gälla idag =) 1304 & 1825 skriver du så får du 50x2 i rabatt =)

/Fia