fredag 5 november 2010

Fredag

Nu det senaste nätterna har julia vaknat och inte velat somna om i sin säng, så jag har låtit henne sova hos mig. Hoppas det vänder för hon brukar sova hela natten annars. Lill plutten han sover och äter ca 1-2 gger nattetid men ja har honom bredvid mig så jag ammar i sängen, smidigt och sköt att slippa och gå upp. Alwin är morgon piggast av oss alla och idag var det sista dagisdagen för veckan. Dennis var ledig idag så ja behövde inte dra upp de andra,, skönt. Vi tog cykeln ner, och Alwin fick sitta där back, det var länge sen ja cyklade, ja tror de var när jag gick på övertiden med "wille" Nu får man inte riktigt tillfälle att cykla länge. När ja kom tillbacka hem blev det lite plock och fixa med tvätten. Sen blev det lite frukost och efter det klädde vi på oss och gick ut och krattade ihop en massa löv, när vi kom in igen var det nästan lagom att hämta hem Alwin. Jag förberede för maten som blev potatismos med ungnsstekt falukorv. När vi ätit och vilat oss en stund, så tog vi bilen till mormor i Norrköping där Alwin skulle sova över. På hem vägen åkte vi till Ingelstashopping och och handlade, först gick vi i affärerna och titta och innan vi gick in på ica, tog vi en fika på lindhals. Vi var inte hemma förren vid 21, Julia somnade ganska snabbt och vi intog soffläge. Imogon blir det att fixa hallen, måla och lägga golv..

Inga kommentarer: