lördag 31 juli 2010

helt slut

oj.. just nu är ja helt slut känns som ja har gjort hur mycket som helst i dag.
Ja ville kolla till tvillingvagnen som har stått ute i gargaet och haft ett motorcykel överdrag på sig för att inte katten skulle komma åt och håra ner i den. Till min förvåning har hon ändå lyckats ta sig in på något sett och totalt hårat ner hela vagnen. Fy vad ledsen ja blev jä*la katt rent utsakt. Ut men vagnen i trädgårn och fram med dammsugaren och försöka få bort allt hår, sen bestämde ja mig för att ta bort hela klädsels och stoppa den i maskin, så nu har den hängt på tork och ja va precis nere och satte tillbaka den i gen. pust.
Sen hitta ja babysittern som oxå fick ta sig en tur i maskin, efter det bar ja in liggdelen till vagnen och tyckte den luktade unkett så den fick oxå ta sig en tur i maskin. Där i mellan har det varit massa lek i trädgården, lite plock och städ inne, matlagning och en kvälls cykeltur med hela familjen. Nu har ja precis tagit mig en dusch och satt mig ner,, SKÖNT.
BEBISen......har det bra inne i magen, ja tror den stannar några dagar till, inga direkta känningar alls. lite tryck nedåt och lite bök är det ända. Ja ska försöka uppdatera mig så fort ja känner något. Nu ska här vilas............ bye bye

Inga kommentarer: