söndag 6 mars 2011

barn kläder........till salu?

jösses vad massa barnkläder man har som bara ligger överallt... jag vet inte vad jag ska göra med allt? jag är lite av en som sparar. Det har absolut varit till en fördel, för de har kunnat ärva av varann, Ja tycker inte det spelar så stor roll när dom är så pass små vad det är för färg. Vissa av kläderna ha blivit utlånade men det mesta ligger i en massa påsar. Toppen att spring och hämta lite smått och gott till William men visst vill man ha nytt oxå..Nu får det iallafall räcka med barn och därför tänkte ja bli av med en del..
min tanke är att lägga ut lite av kläderna på Tradera!!
hoppas någon är intresserad...

1 kommentar:

Marie sa...

Hej!!
Angående frågan du skrev på min blogg så går jag och fixar naglarna hos en tjej som heter Eglina som sitter på Salong Hårgänget.
Jag är inte säker på hur mycket hon tar för ett första besök, men jag tror det ligger mellan 500-600 kr. Sen när man gör återbesök (brukar behövas var 4-5 vecka) så kostar det 390 kr.

Hon är verkligen jätteduktig, så funderar man på att fixa naglarna så är det absolut till henne man ska gå...:-)

// Marie