onsdag 23 februari 2011

mina små trollungar



Idag var det ruggit kalt ute, minus 25 grader. A skulle ha gått till dagis i dag men jag bestämde att han fick va hemma istället. Ja vill inte ge mig ut med barnen när det är så här kalt. Det var inte häller så härligt att kliva ur sängen i morse då vi bara hade 13 grader inne och 10 i köket..fy vad jag hatar vintern, nu får det allt räcka. Nu vill ja att våren ska komma. Nästa år vid den här tiden ska vi garaterat boka en resa till ett varmare land, ja står inte ut. Man är ju i stort sett bara depprimerad och trött hela vintern. ... så våren var snäll och kom nu..

2 kommentarer:

Emma Roodla - Fotograf sa...

Tack så jätte mkt :)!

det beror på hur många barn det är, om det bara öär gruppbilder eller både grupp ocn enskilda :)! Så vad är det du tänker dig lite mer specifikt?

Sen beror det på lite vart det är och när det är :)!

Emma Roodla - Fotograf sa...

okej :)!

Här i Norrköping om vi skulle ta det nu då skulle det kosta 600kr jag håller på att öppna företag så om du frågar för en fotografering längre fram så kan priset ändras :)! Men just nu 600kr :)! Och då är det gruppbilder och enskilda bilder :)!