onsdag 1 september 2010

snart har vi nytt kök!!!

Nu har vi rivit ut köket och målat det i en annan färg!! vilket vi måste göra en gång till för att det ska bli bra. Röris är här nu på morgonen och ska dra nya rör till köket, det behövdes kan ja säga, det var ju inte dom nyaste vi hade. Det nya köket kommer under dagen, och nya golvet är inhadlat så det är bara att börja få allting på plats sen.

Jag vaknade inatt av att jag hade så ont i halsen, och nu på morgonen var ja helt tjock....
hoppas verkligen inte att jag ska få halsfluss, det brukar ja bli så dålig av,, med hög feber och sängliggande... Ja hittade bafucin som jag får knapra i mig, och sen får ja ta mig en kopp honungsvatten... och hoppas på att jag blir bra istället...

ja lägger ut lite bilder på köket sen när det är på plats... på återseende..

Inga kommentarer: