fredag 19 mars 2010


Nu är vi hemma från en heldag på gekås... vi åkte kvart över fem på morgonen och var nere ungefär kl 10. Bussen stannade en gång under resans gång så vi kunde strecka på benen, gå på toa och ta oss lite fika. När vi väl var nere i ullared, var det inte alls mycket folk, man kunde gå där i lugn och ro och kika på det man skulle.,, tiden sprang lätt i väg , och vi missade tiden för att lägga ut grejer i bussen för den skulle hålla öppet mellan 12.30-13. Det fick bli en liten pause på röda fiket istället och sen kikade vi vidare. Kl 15.30 gick vi till kassorna, sen var det bara att äta någon mat innan bussen skulle gå hem kl 16.30,,, vi hann in på sko affärerna oxå... Farmor köpte ett par gulliga vårskor åt Julia.
Vi var hemma straxt efter 21...
Lite små plock fick ja allt med mig hem och ja är nöjd med resan ...

TACK Kicki för en trevlig resa det måste vi göra om...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tack för kommentaren på min blogg. Du kan beställa direkt av mig, mejla vad du är intresserad av så ska jag se vad jag kan göra.
maria@mysungar.se