torsdag 26 november 2009

igår


I går for jag och Julia in till stan..(Motala) vi gick och kickade i massa butiker .
Ja hittade en inredningsbutik med jätte fin saker! Allrummet.
Där fyndade jag GOD JUL bokstäver som jag letat efter till ett bra pris, och så blev det en present, men den kan jag inte avslöja vem den är till då den personen kanske läser bloggen. Efter stan åkte vi till ÖB och handlade lite och sen blev det Willys.
När vi kom hem lagade jag mat spagetti och köttfärsås och efter blev det lite vila, eller jag passade på att måla en tavelhylla som jag ska sätta upp i hallen. Sen hämtade jag ner lite julpynt som jag så smått börjat sätta upp.
När jag var klar med det kom svärmor förbi på en kaffe så vi satt och snacka tills arga snickarn börja. Runt tio tiden kom älskling hem som hade varit på hocky.
Jag höll fortfarande på att pyssla lite med att slå in lite julklappar och pynta i Alwin rum.
Nu är det lite gardiner kvar som ska bytas sen är ja klar. skönt

Ska lägga ut lite bilder sen.

på återseende ... kram

Inga kommentarer: